Servis a reklamace

Společnost ANCOR CZ jako výhradní zástupce společnosti BLANCO zabezpečuje záruční a pozáruční servis po celém území České republiky. Poskytujeme technickou poradenskou službu a garantujeme náhradní díly ke všem produktům BLANCO  minimálně 10 let od ukončení výroby. Máte jakýkoliv dotaz - neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme, poradíme, opravíme.

Upozornění - GDPR ( General Data Protection Regulation )

V případě, že jste konečný uživatel produktů BLANCO je nutné v rámci řešení reklamací, záručních i pozáručních servisů vyslovit v e-mail korespondenci souhlas se zpracováním osobních údajů (jméno, příjmení, adresa, telefon,e-mail). Společnost ANCOR CZ s.r.o. garantuje využití těchto osobních údajů jen pro účely předmětného řízení.

Servis a reklamace


 Vyhledejte si sami náhradní díl BLANCO

Pokud si nevíte rady s identifikací produktů BLANCO použijte tento návod :

Identifikace produktů BLANCO

Přehled nejvíce používaných sítek ke dřezům BLANCO s možností volby ovládání sítka. Rovněž je možné tento přehled použít při realizaci požadavku zákazníka na změny ovládání sítka z manuálního na excentrické a naopak.

BLANCO – přehled manuálních a excentrických sítek

Přehled kartuší a ventilů k bateriím BLANCO. Nyní stačí jen vědět název baterie a nebo identifikujte dle obrázků.

BLANCO - přehled kartuší a ventilů

 

 
 

Záruční podmínky:

 
Společnost ANCOR CZ s.r.o. zajišťuje záruční i pozáruční servis, technické poradenství, odborné zákroky a dodávku náhradních dílů u všech produktů BLANCO zakoupených prostřednictvím naší společnosti. Cílem servisní služby je především odborná pomoc našim klientům a eleminace časových horizontů poskytování této služby. Tyto služby se řídí reklamačním řádem, který byl zpracován dle občanského a obchodního zákoníku. 
 
V případě záručního servisu jsou poskytované služby a náhradní díly zdarma. V případě pozáručního servisu musí být zákazník informován předem o ceně náhradních dílů a o ceně případného zákroku, která se odvíjí od náročnosti zákroku a vzdálenosti. Zákazník po této informaci musí tuto smluvní cenu odsouhlasit.
 
Žádáme klienty, aby v rámci urychlení poskytli pokud možno úplné informace a popřípadě fotodokumentaci. Mimo kontaktních údajů jde především o údaje či foto z výrobního štítku dřez, který se nachází ze spodní strany a u baterií ze štítku, který se nachází na přívodní hadici studené vody. 
 
V případě, že jste zakoupili produkt BLANCO od našich obchodních partnerů žádáme vás o podání reklamace cestou těchto partnerů. 
 
V případě, že máte jakékoliv dotazy neváhejte kontaktovat naši servisní službu.
Děkujeme.
 
 
ANCOR CZ s.r.o.
Výhradní zástupce BLANCO v ČR
K Zelenči 2976/3 PSČ 193 00 Praha 9 Horní Počernice
Tel : +420 222 747 016
        +420 734 436 540
Odeslat článek známému   Vytisknout